Salam buat semua pengunjung EZHOUSEHOLD

Terima-kasih kepada mereka yang telah membeli produk dari EZHOUSEHOLD dan memberi kepercayaan kepada kami.

Bisnes EZHOUSEHOLD berkonsepkan online sepenuhnya hampir 3tahun.Insyaa Allah anda akan disajikan dengan pelbagai produk menarik dan terkini dengan harga terbaik.

Insyaa Allah dari masa ke semasa, EZHOUSEHOLD akan menambahkan produk untuk tatapan pelanggan sekalian.

Wassalam.

Ezahaiza
0198035425

Monday 25 January 2016

SELAMAT ULANG TAHUN BISNES

Assalammualaikum buat para pelanggan yang di hormati...

Hujung tahun 2015 genaplah 2 tahun bisnes yang saya jalankan ini. Semoga dipermudahkan perjalanan bisnes ini dan juga diberkatiNya hendakNya....
Insyaa Allah, saya akan memperbaiki lagi perjalanan dan perkembangan bisnes ini pada masa akan datang.
Terima kasih kerana menyokong bisnes ini dan memberi kepercayaan buat saya dalam tempoh 2 tahun ini dan semoga ini akan berterusan ke tahun2 berikutnya.
Anda tak perlulah risau dan ragu-ragu untuk berurusniaga dengan saya. Insyaa Allah saya adalah TRUSTED SELLER dan minta dijauhkan daripada penipuan2 semua ini.Nau'dzubillahi min dzalik...


-ADMIN-

No comments:

Ez House

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

ONEXOX

ONEXOX
HANYA RM10